poniedziałek, 29 stycznia 2018

vvcvcxv

Drodzy Czytelnicy.... Informacja odnośnie portalu i mojej publicystyki.

Prawdą jest, że ostatnio nieco zaniechałem prowadzenia mojej stronki (co widać także po waszej niskiej aktywności) nie znaczy to jednak, iż z pasji publicystycznej zrezygnowałem, wręcz odwrotnie. Mianowicie, zostałem redaktorem naczelnym portalu http://stsport.pl i jest to przykład na to, iż konsekwencja w realizacji swojej pasji, zawsze daje efekty. Czy ktoś mi teraz może powiedzieć, iż z takiego śmiesznego bloga jak ten, nie da się nic wyciągnąć, zyskać, awansować? Słyszałem przecież takie opinie kilkakrotnie, choć i nie prowadzę go dla jakiś awansów itp., a po prostu z niezdefiniowanej potrzeby duszy.


Portal STsport.pl jest jedną z najstarszych witryn o sportach walki oraz sportach siłowych w Polsce, albowiem istnieje od 2004 roku! Pracowało w nim wielu świetnych dziennikarzy i grafików m.in. Szymon Grzybowski, a jeszcze zaledwie kilka lat temu był czołowym medium sportów walki w Polsce. Dziennikarze STsport byli akredytowani na takich galach jak: KSW, MMA Attack, NG Promotions, VTC, portal ten jednym z organizatorów, oraz patronów medialnych legendarnych już dziś seminariów fighterskich w Warszawie, Częstochowie i Olsztynie z mistrzem świata w K1 i MMA - Alistairem Overememem. Był również sponsorem m.in. Mameda Khalidova czy Marcina Najmana — który zresztą na swoich walkach miał logo STsport wytatuowane henną swoich plecach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

vvcvcxv

Drodzy Czytelnicy.... Informacja odnośnie portalu i mojej publicystyki. Prawdą jest, że ostatnio nieco zaniechałem prowadzenia mojej s...